logo-web-02

На

минулому тижні, 18 квітня, директор Українського товариства охорони птахів за участі керівника проекту «Збереження карпатських пралісів» передали автомобіль «Renault» керівнику еко-маркетингової групи НПП «Сколівські Бескиди». Автомобіль знадобиться парку для виконання пілотного проекту з маркетингу еко-продукції в рамках соціально-економічного компоненту проекту «Збереження карпатських пралісів».

Пілотна території – НПП «Сколівські Бескиди» є лідером серед національних природних парків Українських Карпат у цій справі і має уже певний напрацьований досвід. Наразі за підтримки проекту парк працює над запуском власного виробництва еко-продукції, що слугуватиме зразком для залучення до роботи інші парки. Для її успішного виконання еко-маркетинговій групі було передано подрібнювач «Корсар Р-190» для подрібнення сухої трав’яної рослинності для виготовлення трав’яних чаїв, оплачено виготовлення 15 тис. упаковок для пакування чаїв, надано кошти для закупки насіння трав для чаїв з подальшим формуванням із них додаткових трав’яних плантацій. Сподіваємося, автомобіль значно посилить спроможності робочої групи запустити до кінця поточного року власне виробництво еко-продукції.

Довідка. З 2016 року в рамках проекту «Збереження карпатських пралісів» розпочато соціально-економічний компонент, головна мета якого – підвищити соціально-економічні спроможності національних природних парків та збільшити вигоди місцевого населення від проживання в зоні парків. Він включає два напрямки: розроблення, брендування та маркетинг місцевої еко-продукції, яка виробляється у екологічно дружній спосіб, та розвиток сільського зеленого туризму.

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #fbeac9 #eef11939 #030714102116